5 Easy Facts About قفس پرنده Described

Wiki Article

بعضی ها استفاده از بخارشوی را پیشنهاد میدهند ! دمای بالای آب بهمراه فشار می تواند بسیاری از میکروب ها و باکتری ها را از بین ببرد ولی آیا این بدین معناست که به هیچ عنوان بعد از خرید نمیتوانیم آن را با شلنگ آب بشوریم؟

یک تکه از سیم را بگیرید که به اندازه قاب شما باشد و از یک گیره برای اتصال گوشه های سیم به گوشه های قاب استفاده کنید. سعی کنید سیم را تا حد امکان محکم کنید.

تعداد دفعات نظافت سینی با توجه به نوع و تعداد پرندگان متفاوت است. اما روزانه حداقل دوبار این کاررا انجام دهید.

ناگفته نماند توجه به محل قرارگیری دسته متصل به قفس نیز از دیگر موارد مهمی است که باید به آن توجه لازم را داشته باشید.

استفاده از توری جوشی برای قفس پرنده مزایای زیادی به همراه دارد که هر کدام از آن‌ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. خوشبختانه توری جوشی گالوانیزه گرم بسیار مقرون به صرفه است به‌طوری‌که می‌توان تعداد قفس‌های زیادی را با کمترین هزینه ممکن ساخت.

توصیه می­کنیم که در قفس پرنده از نشیمنگاه سیمانی، تکه­ای از چوب درخت و نشیمنگاه طنابی استفاده کنید. مزیت هر یک از این نشیمنگاه ها عبارت است از:

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت more info های ما رضایت دارید؟ بله خیر معرفی کوتاه

برای اینکه بتوانید از پرنده خود مواظبت کنید مهمترین نکته رعایت نظافت و اصول بهداشتی در قفس است. برای این کار باید سینی قفس را بیرون آورده و تمیز کنید.

نقشه ای بسازید که برای تعداد و اندازه پرندگانی که دارید، مناسب باشد.

علاوه بر این، قفس باید به اندازه کافی محکم باشد. فولاد علاوه بر استحکام بالا، در محیط­های مرطوب پوسیده نمی­شود.

طوطی ها و پرندگان حیوانات خانگی کلمات و عبارات خوب برای آموزش طوطی صحبت کردن

پرندگان و دیگر حیوانات خانگی عجیب و غریب نیاز به قفس امن و امن است . اغلب قفس های ایمن و امن برای حیوانات خانگی عجیب و غریب مانند پرندگان می توانند بسیار گران باشند.

 زمانی که مفتول‌ها بر روی هم قرار گرفته و جوش می‌خورند، یک شبکه به هم پیوسته را تشکیل می‌دهند. به همین علت در چنین وضعیتی می‌توان چشمه‌های مربعی شکل را مشاهده کرد. دسته‌بندی توری جوشی را می‌توان بر اساس اندازه چشمه به بهترین شکل ممکن انجام داد.

او مانند ما انسان ها به وسایل دکوری در خانه اش نیاز دارد. با کمی برنامه ریزی و تصمیم گیری دقیق، باید بتوانید قفسی را انتخاب کنید که تمام انتظارات شما را برآورده کند و در عین حال یک فضای زندگی امن برای پرنده فراهم کند.

Report this wiki page